Tłumacz(translate)

poniedziałek, 11 czerwca 2012

first outfit!

Cześć! :)
Długo nie dodawałam postów, przepraszam :). Powodem mojej nieobecności był remont pokoju w weekend!
Mama zrobiła mi niespodziankę na urodziny i wreszcie załatwiła malowanie ścian.. w końcu!, bo nie mogłam już wytrzymać okropnego koloru pomarańczowego!! teraz jest duuużo lepiej :).
 No nieważne, przechodząc do tematu wpisu.. Dziś wreszcie udało mi się zrobić zdjęcia, co prawda są robione własnoręcznie, a przez to nie do końca wszystko wygląda jakbym chciała.. Ale jest i to się liczy :)
   W tym outficie połączyłam beżowe/brązowe spodnie do kostki z dłuższą czarną marynarką, która ma skórzane wstawki oraz bluzką w kolorowe kwiaty i zielonymi butami z "tęczową" koturną. :). 
Co sądzicie o takim zestawieniu?
  Oto kilka zdjęć:










marynarka- bershka
spodnie- Zara
bluzka- no name
biżuteria- no name
buty- heavy duty


A na koniec macie jeszcze moje oczko :*

Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz